Οδογέφυρες
Κοιλαδογέφυρα Vendenheim (A355/A4 Vendenheim, Γαλλία)
Η κοιλαδογέφυρα είναι ένα τμήμα της δυτικής παράκαμψης (σύνδεση μεταξύ Α355 και Α4) του Στρασβούργου.
Πρόκειται για μια διπλή κοιλαδογέφυρα (Νότια και Βόρεια) με ένα συνολικό μήκος περίπου 450μ και 8 ανοίγματα με μια κυκλική ακτίνα στην κάτοψη της τάξης των 1700μ. Η νότια κοιλαδογέφυρα είναι τύπου δίδυμης σύμμικτης δοκού με εγκάρσιες δοκούς (πλάτος καταστρώματος 13.8μ) ενώ η βόρεια κοιλαδογέφυρα είναι τύπου δίδυμης σύμμικτης δοκού με σύμμικτα εγκάρσια στοιχεία και προβόλους.
Ως υπεργολάβοι της Eiffage Métal, εκτελέσαμε την μελέτη εφαρμογής των μεταλλικών φορέων και για τις δύο κοιλαδογέφυρες.
Παραχώρηση: ARCOS (Vinci group)
Κατασκευή μεταλλικού φορέα : Eiffage Métal
Φωτογραφίες: Eiffage Métal
Γέφυρα Charles-de-Gaulle (Παρίσι, Γαλλία)
Συμμετοχή στης μελέτη εφαρμογής του καταστρώματος και των μεταλλικών στηρίξεων. Το στατικό σύστημα αποτελείται από συνεχή δοκό διπλής μεταλλικής κιβωτιοειδούς διατομής 3 ανοιγμάτων 68μ-84μ-55μ με ένα συνολικό μήκος 200μ και πλάτος 34.90μ. Οι στηρίξεις έχουν την μορφή ανεστραμμένης πυραμίδας με την κορυφή της να εδράζεται στα βάθρα και μορφώνονται από μεταλλικούς συνδέσμους. Η τολμηρή αρχιτεκτονική και η ιδιαίτερη διαδικασία ανέγερσης επέβαλλαν μια πλήρη μοντελοποίηση του φορέα με πεπερασμένα στοιχεία. Οι λεπτομέρειες της ανάλυσης περιγράφονται στο άρθρο “Campan, V. / Cazenave, M. / Mangin, Y. M. / Saouridis, C. (1996): Finite element calculation of the Charles de Gaulle bridge, Revue Construction Métallique, n. 1 (1996) “.
Κύριος του Έργου : City of Paris
Αρχιτεκτονική Μελέτη : Roman Karansinski, Roman Karansinski
Αρχική Στατική Μελέτη: PX Consultants
Μελέτη Εφαρμογής : Centre technique Industriel de la Construction Métallique (Industrial Technical Centre for Steel Construction)
Εργολάβος : Bouygues Construction
Κατασκευή Μεταλλικού Φορέα : Baudin-Châteauneuf and Eiffel Construction Métallique
Πελάτης : Industrial Technical Centre for Steel Construction
Διεύρυνση της Avenue de France (Dalle T4, Παρίσι 13e , Γαλλία)
Μελέτη εφαρμογής για τους μεταλλικούς φορείς των έργων κάλυψης μεταξύ των οδών Avenue de France, Boulevard Vincent Auriol, των οικοπέδων Τ5Α και Τ10 και του φυτεμένου πεζοδρόμου. Τα έργα αυτά είναι μέρος του ευρύτερου σχεδίου ανάπτυξης της αριστερής όχθης του Παρισιού ZAC, το οποίο κατευθύνεται από τον φορέα SEMAPA.
H κύρια, ισοστατική μεταλλική δοκός στήριξης του φορέα έχει μήκος 80μ και έχει διατομή τύπου κιβωτίου διαστάσεων 3μx3μ. Το κιβώτιο στηρίζει τις δευτερεύουσες δοκούς της Avenue de France από την μια πλευρά και τις δοκούς της πλάκας T4 από την άλλη. Όλες οι δευτερεύουσες δοκοί είναι πακτωμένες στην μεριά του κιβωτίου. Οι πακτώσεις επιτυγχάνονται με κατασκευή συγκολλητών κόμβων.
Κοιλαδογέφυρα Saône (A406 Mâcon, Γαλλία)
Η κατασκευή είναι μέρος της νότιας παράκαμψης της Macon στον αυτοκινητόδρομο Α406. Πρόκειται για μια δίδυμη σύμμικτη δοκό 7 ανοιγμάτων, με σύμμικτες εγκάρσιες δοκούς και προβόλους. Το συνολικό μήκος της γέφυρας είναι περίπου 450μ και το μήκος των κεντρικών ανοιγμάτων είναι ίσο με 72.2μ. Το πλάτος της διατομής είναι ίσο με 21.7μ και σε επίπεδο κάτοψης ο φορέας είναι κυκλικός με ακτίνα R=1900μ.
Η ομάδα μας εκπόνησε την μελέτη εφαρμογής του μεταλλικού φορέα της γέφυρας ως υπεργολάβος της Eiffel Construction Métallique. Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή του κανονιστικού πλαισίου των Ευρωκωδίκων για γέφυρες (2008).
Αρχική Μελέτη: EGIS
Παραχώρηση : APRR (Eiffage Group)
Εργολάβος : Demathieu & Bard / Material / Valerian
Κατασκευαστής μεταλλικού φορέα : Eiffel Construction Métallique
Κοιλαδογέφυρα Austreberthe (A150 Villers-Ecales, Γαλλία)
Πρόκειται για γέφυρα που διασχίζει την κοιλάδα της Austreberthe valley (Normandy, Seine Maritime).
Το στατικό σύστημα του φορέα είναι τύπου δίδυμης σύμμικτης δοκού. Η ενδιάμεση σύνδεση τους αλλά και οι πρόβολοι στις παρειές αποτελούνται επίσης από σύμμικτες δοκούς. Το συνολικό μήκος της κοιλαδογέφυρας είναι 471μ και διαιρείται σε 6 ανοίγματα. Το πλάτος του καταστρώματος είναι 21.6μ με 2x2 λωρίδες κυκλοφορίας και 1 ΛΕΑ εκατέρωθεν.
Εκπονήσαμε την πλήρη μελέτη εφαρμογής και την μελέτη ανέγερσης ώς υπεργολάβοι της κατασκευαστικής εταιρείας Victor Buyck S.C.
Αρχιτεκτονική Μελέτη: Cabinet STRATES
Διαχείριση έργου: ALBEA
Εργολαβία: NGE and Razel-Bec (Fayat Group)
Κατασκευαστής μεταλλικού φορέα: Victor Buyck Steel Construction
Photos: Victor Buyck Steel Construction
Κοιλαδογέφυρα Centron (RN90 Centron, France)
Μελέτη εφαρμογής ως υπεργολάβοι της Eiffel Construction Métallique της κοιλαδογέφυρας πρόσβασης που συνδέει το τούνελ της Siaix με την κύρια κοιλαδογέφυρα. Το στατικό σύστημα αποτελείται από δίδυμες σύμμικτες δοκούς. Τα εγκάρσια στοιχεία που συνδέουν τις δοκούς καθώς και οι εκατέρωθεν πρόβολοι αποτελούνται επίσης από σύμμικτες δοκούς. Το συνολικό μήκος του έργου είναι περίπου 70μ.
Κύριος του Έργου: Ministry of Public Works, Transport, Housing, Tourism and the Sea
Οριστική μελέτη: Savoie Departmental Public Works Department
Οριστική Στατική Μελέτη: Tonello Consulting Engineers
Αρχιτεκτονική Μελέτη: Strata / Berlottier Architects
Εργολάβοι : Demathieu & Bard/Eiffel Construction Métalliquee/GTM Construction